Відповідно до закону "Про захист прав споживачів" покупець може:

  • Обміняти товар належної якості.
  • Повернути товар належної якості.
  • Повернути або обміняти товар неналежної якості.

 

Який товар підлягає обміну:

  • Товар, у котрого є чек;
  • Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
  • Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

 

Процедура повернення та обміну товару належної якості:

  • Повідомте про намір повернути оплачений товар;
  • Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  • Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

 

Процедура повернення товару Неналежної якості:

  • 1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
  • 2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  • 3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар

 

  1. Всі послуги перевізників або комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок.
  2. Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту.
  3. Повернення коштів здійснюється після отримання товару.
  4. Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти.
  5. Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.